bussiness man

همیشه فکر میکردم خیلی تنبلم، اما حالا دقیقا حساب کردم و متوجه شدم که خیلی کار
میکنم

ببینید ما تو ایران 72میلیون جمعیت داریم که طبق آمار 13 میلیون اینها بازنشسته
هستند.پس میمونه 59 میلیون نفر.از این تعداد 24 میلیون دانش آموز و دانشجو هستند.
یعنی برای انجام کارا فقط 35 میلیون نفر میمونن

تعداد 10 میلیون نفر هم توی ادارات دولتی شاغلن که خب عملا کاری انجام نمیدن
پس برا پیش بردن کارا فقط 25 میلیون نفر باقی می مونن
ازاین 25 میلیون نفر هم 4 میلیون نفر آخوند و رئیسو نماینده مجلس و ... هستند
پس فقط 21 میلیون باقی می مونه و اگه بدونیم که 17 میلیون آدم جویای کار داریم،
معنیش این خواهد بود که کل کارهای مملکت رو 4میلیون نفر دارن انجام میدن.
اما حدود 2 میلیون نفر هم نیروهای مسلح داریم و این یعنی 2 میلیون نفر نیروی کار
باقی می مونن

از بین این 2 میلیون، 900646 نفر عضوپلیس و انواع وزارت خونه ها هستن
پس کلا می مونیم 1003531نفر
حالا این وسط 876649نفر بیمار داریم که قدرت کار ندارن و بار کارای کشور افتاده رو
دوش 200806 نفر

فراموش کردم که بگم ما 186806نفر هم ممنوع القلم،ممنوع التصویر،ممنوع الصدا و دیگر
انواع زندانی داریم

پس کل کارای کشور افتاده رو دوش 14نفر
از این 14تا،12تاشون عضو شورای نگهبان هستن
 پس نتیجه میگیریم که کل کارای کشور رو من و تو باید انجام بدیم.تو هم که نشستی
داری پست می خونی

نظرات 4 + ارسال نظر
ریحانه صباغ طبسی دوشنبه 30 خرداد 1390 ساعت 15:32

سلام اقای علی برای من ناشناسین
به وبلاگ خودتون خوش اومدین


این تک بعدی بودن این نویسنده عزیز منو کشته تا حالا کجا بودن ایشون که مسائل مملکت را حل و فصل کنن البته نا گفته پیداست که هممون تو این کار استادیم :کار دو دو تا چارتا و بعد هم, همه را هیچ کردن را می گم.
مرسی خیلی قشنگ بود

میلاو دوشنبه 30 خرداد 1390 ساعت 17:48

سلام .
عجب مملکتی شده !!!!!!!
اینجا هم که شما مطلب میذارید منم که دارم میخونمو نظر میدم پس عملا هیچ کس هیچ کاری انجام نمیده ولی من تازه متوجه شدم چقدر کار دارم ممنون بابت اطلاع رسانیتون ای وای من برم آقای احمدی نژاد تماس گرفته باز نمیدونم چی باید تصویب کنیم..
ای بابا اومدم دیگه چقد صدا میزنن.
حضورتونو به وبلاگ خودتون تبریک میگم ممنون از مطلب جالبتون
موفق باشید

محسن بهزادمنش سه‌شنبه 31 خرداد 1390 ساعت 16:27

سلام
علی جان رعایت کن داداش محیط فرهنگیه!!!!!
باز تو از علم ریاضیاتت سوء استفاده کردی؟!!واقعا که...
طبق آماری که فرمودین اگه همون دو نفر هم کار خودشون رو درست انجام بدن کلی از مشکلات این جامعه حل میشه پس بجای اینکه بشینی و فکر کنی که یک جواب درست حسابی به من بدی برو به کارت برسکه یک ملت چشمشون به ما جوان هاست که چرخ این مملکت رو بچرخونیم
OK علی آقای بهنام؟!

ســـــــــــــــــــــــــــــــــلام
مخلصیم محسن جان..........
شرمنده که کارای مملکت رو گازه. میترسم ته بگیره//////////
آخه آش شوله قلمکاره..........

ابراهیم ادبی پنج‌شنبه 9 تیر 1390 ساعت 23:50 http://dolateeshgh.blogfa.com/

تازه شما که نشستی داری خالی بندی میکنی
اینه که میگند ایران داره با امداد غیبی اداره میشه . پر بیراهه نمیگند.

اولا که خالی بندی نکردمو درد دل کردم. چون زیر فشار این همه کار داغون شدم
بعدشم حرف سیاسی میزنی یا جفتمونو می گیرن یا سلیتو فیلتر می کنن
در ضمن از پستت مچکرم/////////////

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد