امید

یک داستان خوندم چند روز قبل به نظرم جالب اومد شما هم بخونید: 

گروهی از قورباغه ها تصمیم گرفتند به سمت برکه ای بروند در راه ۲تا از قورباغه ها به درون چاله ای افتادند هر ۲تای اونها تلاش می کردند تا از چاله بیرون بیایند ولی قورباغه های دیگه که بیرون از جاله بودند فریاد میزدند و می گفتند هیچ راهی برای بیرون اومدن از چاله وجود نداره  هیچ کس تا حالا از این چاله بیرون نیومده و دائما این حرفو تکرار می کردند تا اینکه یکی از قورباغه ها دست از تلاش کشید و مرد ولی قورباغه دیگه هم چنان به تلاشش ادامه دادو هر دفعه که قورباغه های بیرون چاله رو میدید بیشتر از قبل تلاش می کرد و سر انجام از چاله

اومد وقتی قورباغه ها با تعجب به طرف اون  رفتند متوجه شدند که اون قورباغه کر بوده وچون فقط چهره قورباغه های بیرونی رو می دیده فکر می کرده که اونها دارن تشویقش می کنن برای همین به تلاشش ادامه می داده    

من فکر می کنم منظور این داستان اینه که اگر نمی تونی به کسی کمک کنی تا مشکلش حل بشه لا اقل اونو ناامید نکن . 

خوشحال میشم نظر شما رو هم در این مورد بدونم

نظرات 5 + ارسال نظر
زهرا کاظمی یکشنبه 5 تیر 1390 ساعت 21:18

سلام فریده عزیز
از این مطلب این موضوع هم استنباط میشه که کلمات خیلی قدرت دارندو باعث شکست و پیروزی آدم میشه زیرا اگر اون قورباغه هم کر نبود از شنیدن حرفهای بقیه مسلما نمی توانست خودشو نجات بده.
موفق باشی

علی بهنام دوشنبه 6 تیر 1390 ساعت 12:34

سلام
کلی انرژی گرفتـــــــــــــــــم
مرسی////////////

ریحانه صباغ طبسی دوشنبه 6 تیر 1390 ساعت 23:16

سلام فریده جان
من از این به بعد سعی می کنم همهی ادم ها را مشوق خودم بدونم اونایی که مخالفن بیشتر ... خودم را به نشنیدن می زنم.
متشکرم.جالب بود

مرجان سالاری سه‌شنبه 7 تیر 1390 ساعت 19:40

سلام فریده جون
به نظر من هیچ کدوم از این قورباغه ها شاهکار نکردن ،اون یکی که ناشنوا بوده تونست از چاه بالا بیاد ولی اگر همین قورباغه هم صدای اشخاص رو میشنید نهایت ارادشو از دست میداد،و من فکر میکنم اون کسی شاهکار میکنه و هنرمنده که از بین افراد مخالف و از بین مشکلات با اراده ی قوی بتونه خودشو بالا بکشه در واقع افراد باید گاهی وقتا خودشو به کری بزنه که بتونه موفق بشه.
مرسی از مطلب قشنگت

منصوریان سه‌شنبه 7 تیر 1390 ساعت 23:44

سلام خانم فریده

بنظر من ما انسانها باید همه ی حرفا و انتقادها و حتی عیب جویی ها رو بشنویم اما فقط اون بخش هایی رو که برامون کاربرد داره و باعث پیشرفتمون میشه رو پیش خودمون نگه داریم و ازشون استفاده کنیم البته اصلا کار آسونی نیست.
موفق باشی عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد