درخت جادویی

مسافری خسته که از راهی دور می آمد ، به درختی رسید و تصمیم گرفت که در سایه آن قدری اسـتراحت کند غافـل از این که آن درخت جـادویی بود ، درختی که می توانست آن چه که بر دلش می گذرد برآورده سازد.
وقتی مسافر روی زمین سخت نشست با خودش فکر کرد که چه خوب می شد اگـر تخت خواب نـرمی در آن جا بود و او می تـوانست قـدری روی آن بیارامد. فـوراً تختی که آرزویـش را کرده بود در کنـارش پدیـدار شـد.
مرد با تعجب روی تخت دراز کشید و با خودش گفت کاش یک جوان این جا بود و پاهای رنجور و آسیب دیده مـرا مالـش می داد. ناگهـان جـوانی ظاهـر شـد و آن چه که می خواسـت به بهتـرین نحـو بـرایش انجام داد.
مسافر با خود گفت : چقدر گـرسـنه هستم. کاش غذای لذیـذی داشتم.
سپس میـزی مملو از غذاهای رنگارنگ و دلپذیـر در برابرش آشـکار شد. پس مـرد با خوشحالی خورد و نوشید.
بعـد از طعام ، کمی سـرش گیج رفت و پلـک هایش به خاطـر خستگی و غذایی که خورده بود سنگین شدند. خودش را روی آن تخت رهـا کرد و در حالـی که به اتفـاق های شـگفت انگیـز آن روز عجیب فکـر می کرد با خودش گفت : قدری می خوابم. ولی اگر یک ببر گرسنه از این جا بگـذرد چه؟ و ناگهان ببـری ظاهـر شـد و او را درید.
هر یک از ما در درون خود درختی جادویی داریم که منتظر سفارش هایی از جانب ماست. ولی باید حواسـمان باشد ، چون این درخت افکار منفی ، ترس ها ، و نگرانی ها را نیز تحقق می بخشد. و ممکن است که با ازدیاد و هجوم این نوع افکار ، زخمی و خدشه دار شده و حتی از بین برود. این روش عملکرد ترس ها و نگرانی هاست.
مراقب آن چه که به آن می اندیشید باشید

نظرات 3 + ارسال نظر
top700 دوشنبه 17 مرداد 1390 ساعت 18:22 http://www.top700nr.tk

بهترین فرصت زندگی شما برای ثروتمند شدن مجموعه ای بی نظیر برای اولین بار در ایران برای کسانی که می خواهند بهتر زندگی کنند و از کمترین وقت و هزینه بیشترین سود را ببرند.برای آگاهی از جزییات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید.
http://www.top700nr.tk

ریحانه سه‌شنبه 18 مرداد 1390 ساعت 12:43

به اونچه که می خواهی بدست بیاری فکر کن نه به انچه که نمی خواهی زیرا به هر چه فر کنی همان را جذب خواهی کرد....جمله ی قشنگی بود که به خاطر این مطلب یادم اومد نمی دونم از فیلم راز دارمش یا یکی از کتابهای انگیزشی....ولی به واقعیتش رسیدم.باید برای هر چه می خواهیم و برای اینده و ظرفیت داشتن ان در خودمان برنامه ریزی کنیم این را از یکی از دوستان خوبم یاد گرفتم.
متشکرم معصومه جان
موفق باشی

مرجان سالاری یکشنبه 23 مرداد 1390 ساعت 01:50

سلام معصومه جون
مطلب جالبی بود،این چیزیه که هممون خیلی خوب میدونیم ولی گاهی وقتا عمل کردن به اون واقعا سخت میشه.باید یاد بگیریم که چه طوری بتونیم افکار منفی رو همیشه از خودمون دور کنیم.
مرسی خیلی خوب بود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد