دعوت نامه سمینار

با سلام به همه ی دوستان عزیز وبلاگ های یک دونده.

کارگاه آموزشی رایگان رموز کسب موفقیت مالی  در نظر دارد زیر نظر خانه کار آفرینان،سمیناری را جهت آگاهی افراد در موارد :

1)آموزش مهارتهای کسب در آمد

2)آموزش مهارتهای پس انداز و حفظ پول

3)آموزش مهارتهای افزایش درآمد،رشد پول و آفزایش دارائیها

4)مهارت کسب موفقیت شغلی و مالی

برگزار نماید، کلیه ی دوستان می توانند در صورت تمایل جهت رزرو با شماره های 8454697 و 8384081 تماس حاصل فرمایند.

زمان برگزاری سمینار:

جمعه 90/5/28 از ساعت 11-14.

نظرات 5 + ارسال نظر
میلاو سه‌شنبه 25 مرداد 1390 ساعت 01:47

سلام مرجان عزیز
ممنون از اینکه اطلاع دادی
موفق باشی

سلام میلاو جون
خواهش میکنم عزیزم،ما هم باید از آقای بهزادمنش تشکر کنیم که به ما اطلاع دادن .امیدوارم همه بتونیم بیایم و از این دوره ها نهایت استفاده رو ببریم.
شما هم شاد و پیروز باشی

میلاو سه‌شنبه 25 مرداد 1390 ساعت 22:11

سلام دوباره
پس از جناب بهزاد منشم تشکر میکنم.من امروز تماس گرفتم ساعتشو گفتن 10 تا 13
گفتم به شما هم اطلاع بدم
منم امیدوارم همگی بتونیم شرکت کنیم البته اگه بهمون زنگ بزنن...

موفق باشید

ریحانه چهارشنبه 26 مرداد 1390 ساعت 14:26

دستت درد نکنه مرجان زنگ می زنی واسه من هم جا رزرو کن.قربونت
با تشکر از اقای بهزادمنش

چششششششششششششششم عزیزم

یک دونده شنبه 5 شهریور 1390 ساعت 03:39

بچه ها. بیان یک اسم چیزی مستعاری برای کارهای وبلاگی درست کنید. مثله همین میلاو.
اگه یکی بهتون فرصت میداد که خودتون اسم خودتون رو انتخاب می کردید . چی می گفتید. تا یکمی از تکلف در بیاییم.
منم یکمی راحت تر حرف بزنم. آقای بهزاد منش رفیق ماست, راحتتر باش حرف بزنیم. حد اقل از راه دور.
بعدشم به مدیر دعوت کننده عزیز بگم که این وبلاگا همش ماله خودتونه. ما هم گاهی اینجا یک سری میزنیم. به میلاو هم بگم که وبلاگشون ژاپنی شده و گرنه میخواستم اونجام سر بزنم. بچه های فروشم که یا خیلی احساسی اند یا خیلی جدی.
راستی کمی هم تویه پلاس فعالیت کنید. سوخته شدیم هر وقت رفتیم اونجا خبری نبود.

استاد به قول ریحانه زیاد راحت نیست که واسه خودمون یه اسم دیگه انتخاب کنیم .راستش من بارها با خودم فکر کردم اگه قرار بود اسممو خودم انتخاب میکردم چی انتخاب میکردم ؟ ولی نمیدونم چرا باز به اسم خودم میرسیدم.نمیدونم شاید چون بهش عادت کردم.
ولی یه روز برادرم درمورد اسمم یه اس ام اس جالب به موبایلم زد هیچ وقت به اندازه ی اون موقع از اسمم حال نکردم .
چشم استاد، فکر خوبیه درموردش باید بیشتر فکر کنیم و یه اسم مستعار بذاریم واسه خودمون.
در ضمن استاد فضای خوب وبلاگا از لطف بی نظیر شماست ،پس فقط مال ما نیست،من هر چی فکر کردم تیتر بالا رو چی بنویسم که بچه های اون دوتا وبلاگ هم متوجه بشن که این دعوت نامه عمومی هست چیز دیگه ای به ذهنم نرسید و نوشتم وبلاگ یک دونده.(نمیدونم اگه بد نوشتم عذر خواهم).
در مورد پلاس،منم موافقم بچه ها بیایید دیگه عضو شید کار سختی نیست ها .آخه خدا رو خوش میاد استادمون سوخته شن ،اصلا دلتون راضی میشه ؟؟؟؟
وقتی گروه باشیم بهتر میدونیم چی بگیم اونجا.
متشکرم استادعزیز که بهمون سر میزنید

ریحانه شنبه 5 شهریور 1390 ساعت 14:01

خدا نکنه استاد شما سوخته بشیم.ما چشم امیدمون به شماست
بچه ها کجایین پس, یه کوچولو وقت بگذارید راحت عضو می شید و بعد دوباره دور هم هستیم.
اسم انتخاب کردن خیلی سخته استاد نمی شه شما به جای ما این کار را بکنید.مثلا :کد(ع 1367 م م ا)شوخی کردم.
بچشم استاد, روش می فکریم....خیلی باحال می شه... یادش بخیر اون روزها که خودم را جای گاندی جا زده بودم چه حالی داشت.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد