نظرات 8 + ارسال نظر
الهام چهارشنبه 22 تیر 1390 ساعت 12:30

چه وبلاگ با حالی من هم روز جوان رو به شما تبریک میگم.

ریحانه پنج‌شنبه 23 تیر 1390 ساعت 14:04

ولادت با سعات علی اکبر را تبریک می گم.
ممنون مژگان جون
جوون بمونی...
ولی نه پیر شی ...
من که نفهمیدم کدوم دعا بهتره..
به هر حال.شاد باشی

پاسخ پنج‌شنبه 23 تیر 1390 ساعت 17:38

مرسی ریحانه و الهام عزیز امیدوارم شماهم حداکثر استفاده رو از جوانی بکنید مطمئنم که همینطور هم هست همیشه شاد باشید.
راستی هر دو دعا خوب بود خانمی

AAA جمعه 24 تیر 1390 ساعت 12:21






دوست وآشنا دوشنبه 27 تیر 1390 ساعت 01:24

خانم صفوی این دوستمون(AAA) فکر میکنم چون روز پیرا رو تبریک نگفتی این قدر ناراحت و خشن هستش.البته آواتارشون میگه آشنا هستن ایشون.ما هم بین آشناها کسی رو نداریم که مسن باشه به هر حال احتمالا دلش خیلی پیره!!!

دوست و اشنا دیگه دوشنبه 27 تیر 1390 ساعت 01:38

بی خیال بچه ها باز نرین تو کار استتار حرف دلتونو بزنید ما که نارحت نمی شیم -به قول یک بزرگی البته-وگر نه من خیلی اهل تواضع ام خوب بقیه هم ناراحت نشن دیگه...

دوست و اشنا دیگه دیگه دوشنبه 27 تیر 1390 ساعت 01:42

وای باز بازی شروع شد
من دست خودم نیست جو می گیرم باز معرکه راه می یفته هاااا...(این شکلک نیش باز را کی فاکتور گرفته از اون بالا هااا)
بیان توبه کنیم تا باقی مونده دوستان متواری نشدن یکی بره تبریز و اون یکی حمیدیه

دوست و اشنا دیگه دیگه دیگه دوشنبه 27 تیر 1390 ساعت 01:44

بابا همش سه تا aکه بیشتر نیست بگذریم ازش خودش بعدا توبه می کنه.من که بخشیدم بقیه هم ببخشیدش دیگه تکرار نمی کنه.بچه که زدن نداره.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد