خلاصه کتاب م م ا

سلام ببخشید که یه کم دیر شد ولی امیدوارم همین حالا دانلود کنید و ازش استفاده کنید و در کنار ایکس مایندها و درس خوب استاد به کارتون بیاد.


از اینجا دانلود کنید

خلاصه کتاب مدیرت منابع انسانی دکتر اسفندیار سعادت

فایل PDF



و امتحان خوبی داشته باشیم

نظرات 2 + ارسال نظر
نیما یکشنبه 22 خرداد 1390 ساعت 20:01

ضمن تشکر فایل مربوطه html است باز نمیشود

ممنون که تذکر دادین
بررسی کردم
لطفا برای باز شدن فایل بعد از زدن دانلود به جای گزینه ی save fileاز گزینه یopen file بعد از تعیین adobe reader برای باز شدن فایل اقدام کنید.
اگر باز هم باز نشد سعی می کنم دوباره اپلود کنم.
امیدوارم مشکل حل بشه
موفق باشید

صفوی یکشنبه 22 خرداد 1390 ساعت 23:34

سلام خانمی ممنون ولی هر چی سعی کردم باز نشد.موفق باشید

سلام
می بخشید راستش من می توم باز کنم و چند بار امتحان کردم دانلود شده. احتمالا اشکال از اون طرفه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد