مشتری در محدوده بازاریابی

لطف مشتریمشتری مهم‌ترین بازدیدکننده در محدوده ماست.
او به کار ما وابسته نیست.
ما به کار او وابسته هستیم.
او مزاحم کار ما نیست.
او هدف کار ماست.
او بیگانه در کار ما نیست بلکه بخشی از کار ماست.
با انجام کار او، لطفی در حق او نمی‌ کنیم.
اوست که با فراهم آوردن این فرصت به ما لطف می‌کند.
مهاتما گاندی

 

همیشه حق با مشتری استمشتری مداری 2 اصل دارد:
اصل اول: همیشه حق با مشتری است.
اصل دوم: زمانی که شک دارید که آیا حق با مشتری است یا نه، به اصل اول مراجعه نمائید.
برایان تریسی

 

کیفیت و مشتریکیفیت یعنی هر چیزی که ارزش محصول را از نظر مشتری بالا ببرد.
وینس لومباردی 

 

من فکر میکنم که درسته  بیشتر وقتها حق با مشتری جون تا مشتری نباشه کار ماهم راه نمیفته  نظر من اینه نظر شما رو  هم دوست دارم بدونم

نظرات 1 + ارسال نظر
باغبان یکشنبه 4 اردیبهشت 1390 ساعت 19:59 http://baghbanshemirani.blogfa.com

سلام
من حیدر باغبان شمیرانی از دانشجویان موسسه عطار هستم.
خوشحال میشم به وبلاگ من سر بزنیئ و نظراتون رو اعلام کنید.
پیوند هم اگه خواستید با تیتر نکاتی از مدیریت پیوند کنید.
ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد