کمی ...

درسی که این تصاویر به من و تو می دهد !

 





































 

نظرات 2 + ارسال نظر
بهزادمنش پنج‌شنبه 19 اسفند 1389 ساعت 02:32

نکته ای که نظر من رو جلب کرد این است که چرا صلیب حمل میکنند؟!!
من فکر میکنم منظور مسائل اعتقادی میباشد؛یعنی اگر اون تکالیفی رو که به هر انسان محول کردن رعایت نکند؛مطمئنا در عبور از پرتگاهای که در مسیر راه زندگی وجود دارد به مشکل می خورد.
مرسی برای مطلب آموزندت

مرجان سالاری پنج‌شنبه 19 اسفند 1389 ساعت 22:51

چه عکسای جالبی
من برداشت خودم رو از این عکسها مینویسم بی زحمت شما بنویسید که تحلیلم درست بوده یا اینکه اشتباه برداشت کردم.
به نظر من این فرد هدفش عبور از این پرتگاه بوده ولی روش های رسیدن به هدفش رو بررسی نکرده وبا به وجود آمدن یک مشکل (خستگی در راه ) ، لحظه ای هدفش رو فراموش میکنه و بدون فکر کاری انجام میدهد که وی را از رسیدن به هدف باز میدارد.
و فکر میکنم این فرد به جای روبه رو شدن با مسئله وحل آن سعی کرد صورت مسئله را پاک کنه وطبق فکر خودش مسئله ای جدید بسازد ولو اینکه اشتباه باشدو برای او مشکل ساز شود.
و فکر میکنم مشکل دیگه ای که این فرد داشته،این است که قدرت ارتباط برقرار کردن با دیگران را نداشته یا اینکه به دلیل غرور نمیخواسته که از آنها کمک بخواهد،بلکه زمانی که دید پلش کوتاه شده و اون رو به هدفش نمیرسونه میتونست از فرد جلویی کمک بخواهد.
در سازمان هم اگر افراد این طرز فکرها رو داشته باشند وخود را عقل کل بدانند و از تجربات و راهنمایی های دیگران استفاده نکنند باعث میشه که سازمان از مسیرش منحرف شود و شکست بخورد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد