سرآغاز

به نام خداوند (( ن . والقلم))       حقیقت نگار وجود و عدم

 

خدایی که داننده رازهاست          نخستین سرآغاز آغازهاست

 

خدایی که آموخت ما را بیان       به ما داد اینسان زبان و بیان

 

بیان و زبانی که گویا شود         همه در ره دوست پویا شود

 

 قلم را به ما داد پروردگار         که در خدمت او برآید به کار

 

نپوید مگر در ره راستی            به دور از کژی باشد و کاستی!

 

سلامی به بالای هفت آسمان      به خواننده روشن و نکته دان!!

 

به خواننده اهل ذوق عزیز         که الحق دهد خوب و بد را تمیز!

 

سلامی به نسل عزیز جوان       همه نکته بین و همه نکته دان!

 

سلام و سلام و سلام و سلام      به تو دوسته  در خور احترام

نظرات 14 + ارسال نظر
مرجان سالاری سه‌شنبه 10 اسفند 1389 ساعت 20:45

سلام آقای بهزادمنش
عجب شعر جالبی نوشتید.
میگن سلام مستحب است ولی جوابش واجب وظیفه ی خودم دونستم که جواب سلامتونو بدم و از شعر زیباتون تشکر کنم.

ریحانه صباغ طبسی چهارشنبه 11 اسفند 1389 ساعت 14:51

سلام م م م
وای وبلاگ جدید چه حالی داره تا شش ماه بهمون خوش می گذره. این قالب ابی هم عجب خاطراتی ازدوان تازه کاری ما زنده می کنه زود عوضش نکنید هااا

سلام خوش آمدید:البته شما خودتون صاحب خونه هستید

معصومه بهاری پنج‌شنبه 12 اسفند 1389 ساعت 07:15

شعر جالبی بود.
منم سلام.

ممنون
به وبلاگ خودتون خوش آمدید
منتظر مطالب مفیدتون هستیم
موفق باشید

ندا منصوریان دوشنبه 16 اسفند 1389 ساعت 15:07

سلام جناب بهزادمنش
شعر زیباییه بخصوص برای شروع. خیلی خوبه که شما و دوستانتون انقدر اکتیو هستید.
برای همتون آرزوی موفقیت می کنم.

سلام برشما
ممنون؛ نظر لطفتونه.ما از شما انرژی میگیریم
امید آنکه در این فضای مجازی؛حرفامون برای همدیگه مفید باشه
پاینده باشید

رفیق پنج‌شنبه 25 فروردین 1390 ساعت 13:37

بابا عجب شعری گفتی دمت گرم به زندگی امیدوار شدم

قربون تو رفیق شفیق

ماندانا پنج‌شنبه 25 فروردین 1390 ساعت 13:38

انقدر ذوق نفرماید خوبیت نداره

نعمتی پنج‌شنبه 25 فروردین 1390 ساعت 13:40

از کجا این شعر گرفتی آدرس برام بنویس

الان خاطرم نیست ؛بیاد آوردم میزارم براتون

صفار پنج‌شنبه 25 فروردین 1390 ساعت 13:44

شعر شما من به یاد شعر معروف سلام سلام همگی سلام

انداخت با تشکر

خوشحالم که خوشحالیت

شاکر شنبه 27 فروردین 1390 ساعت 08:46

یعنی چی الان خوشت اومده

شاکر یکشنبه 28 فروردین 1390 ساعت 18:59

خوشحال نیستم تعجب کردم

!!!!!!!!!!!!!!

شاکر یکشنبه 28 فروردین 1390 ساعت 19:00

خوشم امده پسرم

خوشحالم که خوشحالی پسر گلم

صفار دوشنبه 29 فروردین 1390 ساعت 12:10

من منتظر شعر دیگه شما هستم

لطفا خودتون رو معرفی کنید
ممنون

صفار شنبه 3 اردیبهشت 1390 ساعت 12:06

من نشناختی آقا محسن شب بیا روزه هم دیگر ببینیم

صفار یکشنبه 11 اردیبهشت 1390 ساعت 11:21

روزه نیامدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد