وبلاگ؟؟؟!!!

اصلا دقت کردین که چند وقته خیلی کم به وبلاگ سر می زنیم، خیلی کم مطلب میذاریم، اصلا میایم یا اینکه... 

قرار نبود فقط توی طول ترم فعال بمونه ولی الان... 

خیلی وقتها از خیلیها خبری نیست. 

کجااااااااااااااااااااااااااااااااااااااایین؟؟؟؟

نظرات 20 + ارسال نظر
یک دوست پنج‌شنبه 24 شهریور 1390 ساعت 12:47

سلام خدمت تمامی دوستان
خوب خانم بهاری راست می گن دیگه یهو کجا رفتین و بی معرفت شدین و اصلا خبری ازتون نیست
نکنه یک وقت ........ ای شیط ......
به هر حال
من اینجام....
و از اینجا به همه سلام می کنم
موفق باشید

یک دوست دیگه شنبه 26 شهریور 1390 ساعت 00:56

سلام به معصومه جون .سلام به دوستان
چقدر خوبه که شما هستید.
امروز به استاد هم همین را گفتم.
بیایید تو گوگل پلاس
ببخش واقعا سرمون شلوغه ...به زودی برمی گردم(سنجد)
موفق باشید

رفیق شفیق شنبه 26 شهریور 1390 ساعت 11:49

سلام خانم بهاری ای بابا ما که نظر میدیم پس هستیم ممنون از گوشزدتون.

یک دوست شنبه 26 شهریور 1390 ساعت 11:52

سلام به همه دوستان
امیدوارم حال همه تون خوب باشه
رفیق شفیق نداشتیم - لطفا خودتون رو معرفی کنید

معصومه بهاری شنبه 26 شهریور 1390 ساعت 12:45

سلام به همه دوستان
خوشم میاد که کسی خودشو معرفی نمیکنه و جالب اینکه با این اوضاع به هم دیگه هم گیر میدن.
آخه از کجا باید بدونم یک دوست - یک دوست دیگه و رفیق شفیق کیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ولی مشخصه همونهایی هستن که خیلی وقته ازشون خبری نیست.

بهزادمنش شنبه 26 شهریور 1390 ساعت 12:47

سلام شرمنده گرفتار بودم
حق با شماست ما تسلسم

مرجان سالاری شنبه 26 شهریور 1390 ساعت 12:54

سلام به همه
ای بابا عجب بساطیه،نه مثل اینکه همه هستن،خوشحالم،امیدوارم حال همه خوب باشه ،مثل اینکه منم به موقع رسیدم.حالا یک دوست و یک دوست دیگه رو میشناسیم،راست میگن جناب دوست این رفیق شفیق کیه؟؟؟؟

رفیق شفیق شنبه 26 شهریور 1390 ساعت 19:02

خیلی جالبه مگه آقای قربانزاده نگفتن با اسم مستعار تو وب مطلب بزاریم .و نظر بدین .
انگار دوست ندارین ما برا وبتون نظر بزاریم ها.
ای بابا ما اگه نباشیم کی میاد سر بزنه یه بار اومدیم نظرات به 7 تا رسید خوب خوبی اسم مستعار همینه دیگه شما قبول ندارییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییین......
ممنون ازشما دوستان.
چه جالب منم نمیدونستم بعضی از رفقا با عنوان یک دوست ویک دوست دیگه واردمیشن باز دوباره با اسم اصلی نظر میدن .
جای بسی خوشحالی است با این نبوغ بالا.

زیاد جناب دوست رو تحت فشار نذارین نمیتونه کمکی بکنه.
خدا حافظ همه ی دوستان خوبم

رفیق شفیق شنبه 26 شهریور 1390 ساعت 19:07

یادم شد معلوم خانم بهاری به(زمان) نگاه کن میفهمی یک دوست ویک دوست دیگه کیه منم تازه کشف کردم سیاست جالبی نبود. ما که بخشیدیمش شما هم................

یک دوست دیگه شنبه 26 شهریور 1390 ساعت 19:33

سلام
اهای رفیق شفیق گیر بی خودی نده... مثلا می خواستین بگین من دو تا نظر دادم ...نه دیگه سخت در اشتباهید.من دوبار نظر ندادم...اینجا سیاست ما به یک شناسه اکتفا می کرد.
ولی خیلی خوشم اومد که یک ناشناس دیگه هم داریم .واسه همین هم اصلا دلم نمی خواد سعی کنم شما را بشناسم.مگر خودتون بخواهید .......
یک نکته: اگر به زمانه که زمان شما و یک دوست مشکوک ترهست.
موفق باشید به شرطی که کلامون تو هم نره

رفیق شفیق شنبه 26 شهریور 1390 ساعت 22:44

ممنون از نظرت یک دوست دیگه خوب نظر هر کس برای خودش محترمه من هم زیاد دوست ندارم شما رو بشناسم از نظرات گذشته تا به حال معلوم شما چه جور اندیشه ای دارین کسی که صبر نداره و این قدر سریع عکس العمل نشون میده نیازی به جستجو برا هویتش نیست .امیدوارم موفق باشی.البته این طور که معلومه تو این یه کار مهارتت بیشتره.

نکته :آنچه که عیان است چه حاجت به بیان است.
امیدوارم دیگه حال کسی رو نگیری شرمنده اینقدر رکم.


گوی و میدان در دست شما دوستان اندیشمندم

مرجان سالاری شنبه 26 شهریور 1390 ساعت 23:30

این رفیق شفیق ما سخت در اشتباهن هااااااااااااااا!!!!!
یعنی اونایی که با عنوان دوست و دوست دیگه نظر دادن یکیش من بودم که با اسم خودم دوباره نظر دادم؟؟؟؟؟؟؟؟
نه رفیق،اشتباه حدس زدین،من یه دونه بیشتر نظر ندادم
راستی من که میدونم دوست و دوست دیگه کی هستن،فقط نمیدونم این رفیق شفیقمون کیه؟
نکته(1):من با نکته ی یک دوست دیگه موافقم.
نکته(2):دوستان اگه همه صلاح میدونید بیایید تو گوگل پلاس خودمونو با اسم مستعار معرفی کنیم و درموردش بحث کنیم؟نظرتون چیه؟؟

یک دوست دیگه یکشنبه 27 شهریور 1390 ساعت 10:45

ای بابا بنده که سعی می کنم انتقاد پذیر باشم ولی نمی دونم این همه نتجه گیری از کجا اومده رفیق شفیق...
از شما هم که با اسم یک دوست نظر دادی ممنونم ..هر چند کار درستی نبود لااقل دو تا دیگه بهش اضافه می کردی که من به اشتباه نیفتم و این رفیق شفیقمون اینقدر اذیت بشن.باز هم ممنون که با نکته ای که دادم موافقی.
با اینکه رفیقمون زود نتیجه گیری کرده... مثلا از نشناختن ها و برداشت های خوب من نسبت به خودش بد قضاوت کرده ولی باز من دلم نمی خواد با اون گوی و میدانی که در اخر معرفی کرده از پیش ما بره.من هم شرمنده ام اگر ناخواسته حالت را گرفتم ولی ازت ناراحت نشده بودم.بقیه مباحث هم محض مزاح بود.
شادباشید پیروز

رفیق شفیق یکشنبه 27 شهریور 1390 ساعت 16:23

دوباره سلام به همه حال همگی خوبه دماغا چاغه....
شوخی کردم بر نخوره به کسی .
ای بابا ما که متهم شدیم به اینکه دیگه نظری نزاریم.
راستی نکته مهم این اسامی مستعار تو همینه دیگه کی با من موافقه دستش بالا.
حالا بریم سر نکته :بهتر این اسامی مستعار باشه برا گوگل پلاس خودمون تا نظر دوستان چی باشه البته من هم عضوم ها؟
سر کار خانم سالاری و سرکار خانم صباغ(یک دوست دیگه)ویک دوست که معلوم کدوم یکی از رفقا است.
خوب به وبلاگتون البته بخش نظرات یه حال حسابی دادم. حالا بگردیم دنبال پرتغال فروش؟تا سال دیگه اگه عمری باشه خداحافظ همگی.
موفق و سربلند و پیروز باشید

یک دوست دیگه دوشنبه 28 شهریور 1390 ساعت 00:29

من که دوتا دستم بالاست
تا سال دیگه..................................................!!!!!!!!!!!!!!!
چرا سال دیگه؟ تا اون موقع مگر کجایید!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟درسته تازه باهاتون اشنا شدیم و ناشناس هم هستید ,ولی دلمون تنگ می شه ها.در ثانی ما که شما را متهم به چیزی نکردیم.
این رسمشه اخه .ما را لو می دین و ناشناس خداحافظی می کنید!؟ ...به خاطر یک دونده هم که شده باید خودتون را معرفی کنید وگر نه من یکی فکر می کنم که شما** ****

مرجان سالاری دوشنبه 28 شهریور 1390 ساعت 12:23

من هم متشکرم ازتون رفیق شفیق که به وبلاگمون حال حسابی دادین،راستی مگه شما عضو وبلاگ نیستین؟؟؟؟
ولی رسمش نیست رفیق نیمه راه باشین هاااااااااااااااا!!!اونم بدون اینکه بشناسیمتون حالا خودمون ها بیان اسمتونو بگین مارو از این کنجکاوی درارید
امیدوارم شما هم موفق و پیروز و سربلند باشید

معصومه بهاری سه‌شنبه 29 شهریور 1390 ساعت 07:33

خب حالا که خوب حرفاتونو زدین. به همدیگه هم گیر دادین و باز دوباره همگیتون رفتین که.................
ای خداااااااااااااااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چی بهتون بگم آخه.

رفیق شفیق سه‌شنبه 29 شهریور 1390 ساعت 11:05

سلامن علیکم و رحمت الله ما که رفتیم سر کار خانم ها دیگه زیاد گیر ندین نمیتونم خودمو معرفی کنم اگه میخواستم که با اسم مستعار نمیومدم بیایین همینجا تمومش کنیم. بهتر مطلب بزارین تا اینه همه نظر تا شاید کمتر از یک سال بیام . خانم صباغ اشتباه نکن من اونی که فکر میکنی نیستم .راستی تو کاراتون موفق و پیروز باشین.خانم بهاری خوشت اومد دیگه نگی کسی نیومد به ما سر بزنه ها.راستی از زمان اومدن من تا به حال برادرای وبتون کمتر نظر میدن پس واجب من برم تا.لطفا زیاد گیر ندین به معرفی خودم...علت رفتن من مشغله کاری اگه خدا بخواد.



BAYBAY



معصومه بهاری سه‌شنبه 29 شهریور 1390 ساعت 11:43

سلام رفیق شفیق.
نمیدونستم سر کار رفتن باعث میشه دیگه سری به وبلاگ نزنیم اگه اینجوری باشه که من اصلا نباید بیام. شماهم عوض این کارها لطفا شیرینی سر کار رفتن خودتونو بدین تا بعد تصمیم بگیریم که میشه بهتون گیر داد یا نه

ریحانه چهارشنبه 30 شهریور 1390 ساعت 02:19

و برکاتو...
متشکرم.با معصومه جون هم موافقم.موفق باشید رفیق شفیق.ایشالله خدا همیشه براتون مشغله های خوب بخواد.
BAYBAY

بچه ها مطلب داغ و جنجالی و فکری بگذارید لطفا ..........من هم می گردم یا می نویسم.
شاد باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد