با سلام

انجام درست کاری کوچک بهتراست از انجام نادرست کاری بزرگ مردم همیشه کیفیت کاری که ما انجام میدیمو یادشونه ولی اندازه اونو نه

نظرات 5 + ارسال نظر
میلاو پنج‌شنبه 2 تیر 1390 ساعت 13:27

سلام بر روی ماه تو عزیز دل سلام از ماست
من میلاو هستم از اعضای گروه کاویان حضورتونو به وبلاگ خودتون تبریک میگم
امیدوارم بتونم از اطلاعات شما هم بیشترین استفاده رو با بهترین کیفیت ببرم
خوشحال میشیم به ما هم سر بزنید
موفق باشید

بهزادمنش پنج‌شنبه 2 تیر 1390 ساعت 13:33

سلام
خیر مقدم میگم ورودتون رو به وبلاگ خودتون.
مفید و مختصر . انجام دادن کامل یک کار به صورت اصولی و دقیق به از 10 کار غیر اصولی است!
موفق باشید

کیمیایی پنج‌شنبه 2 تیر 1390 ساعت 23:47

سلام خانم فریده
من البته تو وبلاگ ها هیچ نقشی ندارم ولی به رسم ادب خیر مقدم می گم ورود شما رو
البته کار درست و مفید تر کار با کیفیته و کیفیت کار قابل لمس است ولی گاهی اوقات بنا به موقعیت و زمان و شرایط .... شاید یک ریسک کوچک هم لازم باشه تا بتونیم روند جدیدی هم به وجود بیاریم
به هر حال آرزوی موفقیت در تمام امور را برای شما دارم
موفق و پیروز باشید

ریحانه صباغ طبسی شنبه 4 تیر 1390 ساعت 07:38

سلام فریده عزیز
من هم ورود تون را به وبللاگ خوب یک دونده تبریک می گم .امیدارم بعد از تموم شدن دانشگاه باز هم از مطالب خوبتون استفاده کنیم.
موفق و پیروز باشی

مرجان سالاری یکشنبه 5 تیر 1390 ساعت 02:53

سلام خانم فریده
من هم خیر مقدم میگم به شما و از اینکه به دوستان وبلاگ یک نفر جدید دیگه اضافه شد خوشحالم .
امیدوارم بتونیم از مطالب هم نهایت استفاده رو ببریم.
مطلبتون هم زیبا بود به نظر من انسان یا مسئولیتی رو قبول نکنه یا اون رو به بهترین نحو انجام بده.
همیشه شاد باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد