کارت دعوت

سلام به همه ی دوستان خوب وبلاگ نویس و وبلاگ خوان و نظر

دهنده و نظر خوان و ....


به استحضار عزیزان نام برده میرسانم ، استاد گرامی جناب آقای

قربانزاده

در نظر دارند جلسه ای را در روز پنجشنبه90/2/29 ساعت 18-16 با


حضور دوستان خوب وبلاگ نویس همسایه(کاویان،مهارتهای فروش


علمی کاربردی،بینالود) در محل مؤسسه(کلاس 107 یا 108) برگزار


نمایند،در صورت تمایل دوستان عزیز میتوانند در این جلسه شرکت


نمایند.                                                             با تشکر


نظرات 4 + ارسال نظر
استاجی پنج‌شنبه 29 اردیبهشت 1390 ساعت 00:30

خانم سالاری میگم اگه پذیرایی دارین من بیام هاا_ حالا نهار یاهر چی دیگه باشه پایه هستم

در صورت داشتن پذیرایی حتما بنویسین که بچه ها مشتاق اینجور محافل میشن!!!

آقای استاجی ما شنیدیم شما قراره تویه این جلسه شیرینی فارغ التحصیلی تونو بدین بهمون (یادتونه که قول داده بودید)خوب سعادتی نصیبمون شده که این شیرینی رو با استاد و بقیه ی دوستان بخوریم.
حتما منتظرتون هستیم.

استاجی پنج‌شنبه 29 اردیبهشت 1390 ساعت 20:29

خانم سالاری باز ما 2 دقیقه نبودیم گذاشتین رو دست ما....

انشالله شیرنی پذیرش یا مهاجرت رو میدم به همه دوستان

اما اینجا اومدم که از استاد عزیز تشکر کنم برای این جلسه دوستانه ای که قرارشو گذاشتن و برگزار کردن

و جا داره از بچه های خوب دانشگاه کاویان هم کمال تقدیر و تشکر رو به خاطر حضورشون داشته باشم_باید ببخشین اگه کم و کسری بود امروز

برای همتون آرزوی موفقیت میکنم

ببینیم و تعریف کنیم آقای استاجی!!!!

من هم از استاد گرامی و همه ی بچه ها متشکرم برای من هم دیدار خیلی خوبی بود.

تکتم جمعه 30 اردیبهشت 1390 ساعت 23:16

سلام.
اره واقعا جلسه خیلی خوبی بود جا داره اینجا منم هم از استاد تشکر کنم به خاطر این جلسه دوستانشون ،هم از شما دیروز اشنایان امروز دوست .
موفق باشید

یک دوست یکشنبه 1 خرداد 1390 ساعت 20:28

سلام
حالا که بازار تشکر گرمه من هم تشکر می کنم هم از استاد و هم از دوستان.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد