مسابقه ی قایق رانی

سلام به همه ی دوستان خوبم

در راستای مطلب (داستان جالب بهره وری)آقای استاجی و با اجازه ی خانم بهاری عزیز من پاور مسابقه ی قایق رانی رو براتون میذارم،میتونید دانلودش کنید.(و توصیه میکنم حتما این پاورو دانلود کنید ، خیلی جالبه)

با تشکر

نظرات 4 + ارسال نظر
بهزادمنش دوشنبه 19 اردیبهشت 1390 ساعت 18:36

سلام
ممنون خانم سالاری باز هم از این پاورها برامون بزارید.
فقط دوستانه عرض میکنم یه مقدار مطلب انگیزشی بگزارید
تا لااقل یکم انگیزه پیدا کنیم برای زندگی در این کشور !!!!!
متاسفانه ما ایرانی ها عیب گرا هستیم .بیشتر بر روی عیوب فکوس میکنیم .
والا بلا به جون خودم ما هم دارای محاسنی هستیم که خارجی ها توی خواب شبشون هم نمیبینن.
بازم ممنون برای پاور عبرت آموزتون

سلام آقای مدیر یاد ما کردید .
یعنی واقعا شما انگیزه ندارید برای زندگی در این کشور عزیز؟؟؟
اولا ،بله دارای محاسن هستیم ،خوب تویه محاسن که دیگه حرفی نمیمونه ،ولی معایبمون رو باید پیداکنیم و درجهت اصلاحش گام برداریم (تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها).
دوما مگه فراموش کردید که استاد قربانزاده سر کلاس روز یکشنبه گفتند که افراد همیشه عیوب رو برجسته تر میبینند ؟
ممنون از اظهار نظرتون

مهدی استاجی دوشنبه 19 اردیبهشت 1390 ساعت 22:20

محسن چند تا از مزایایی که داری رو برای ما بنویس تا حداقل ما بدونیم برتری داریم به خارجی ها

عزیز دلم وقتی خانه از پایبست خراب است میخوای چی کار کنی؟

البته تو رو افغانستان هم راه نمیدن دنبال یه راه باش که همین جا بمونی و دنبال باش یکی دخترشو بهت بده

ریحانه صباغ طبسی دوشنبه 19 اردیبهشت 1390 ساعت 23:39

اقای استاجی تا نری و دلت برای بوی جوی مولیان ...ا ببخشین معمولا می گن بوی جوب خیابونای ایران تنگ نشه قدر داشته هامون را نمی دونیم.
من را همه که می بینید , تو ایران نبودم که اینقدر قدرش را می دونم حالا........
سوال:کجا بودم؟
جواب:تو اتاقم
توضیح واضحات:تا ادم از تو اتاقش-جعبه- بیرون نیاد نمی تونه چیزهایی ببینه اصولا, چه خوب و چه بد

ولی خودمونیم ها این مسابقه ی قایق رانی هم مثل مقاله ی- بچه غربی و شرقی- درست می گه به شرطی که باز نیاییم مثل تیم برنامه ریز مسابقه موضوع را تحلیل کنیم.

معصومه بهاری چهارشنبه 21 اردیبهشت 1390 ساعت 14:05

سلام مرجان جان.
ممنون از اینکه این فایل در اختیار بچه ها قرار دادی.
این پاورپوینت یک سری واقعیت ها رو در اختیارمون قرار میده. شاید ما نتونیم کل ایران رو عوض کنیم ولی می تونیم تغییرات از خودمون و محیط اطرافمون شروع کنیم.

سلام خانم بهاری
من هم از شما ممنونم که این پاورو بهم دادید.
با نظرتون هم کاملا موافقم
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد