حکایت بانک زمان...

حکایت بانک زمان ! ...

تصور کنید حساب بانکی دارید که در آن هر روز صبح 86400 تومان به حساب شما واریز می گردد و شما فقط تا اخر شب فرصت دارید تا همه پول ها را خرج کنید چون اخر وقت حساب شما خود به خود خالی می شود.

در این صورت شما چه خواهید کرد ؟

البته سعی می کنید تا اخرین ریال را خرج کنید!

هر یک از ما یک چنین حساب بانکی داریم ؛ حساب بانکی زمان!

هر روز صبح در بانک زمان شما 86400 ثانیه واریز و تا پایان شب به پایان می رسد .

هیچ برگشتی در کار نیست و هیچ مقداری از این زمان به فردا اضافه نمی شود.

ارزش یک سال را دانش اموزی که مردود شده ، می داند.

ارزش یک ماه را مادری که فرزند نارس به دنیا اورده ، می داند.

ارزش یک هفته را سردبیر یک هفته نامه می داند.

ارزش یک ساعت را عاشقی که انتظار معشوق را می کشد.

ارزش یک دقیقه را شخصی که از قطار جا مانده .

ارزش یک ثانیه را ان که از تصادفی مرگبار جان به در برده ، می داند.

باور کنیدهر لحظه گنج بزرگی است !

گنجتان را اسان از دست ندهید!

به یاد داشته باشید: زمان به خاطر هیچ کس منتظر نمی ماند!

فراموش نکنید:

دیروز به تاریخ پیوست.

فردا معما است.

و امروز هدیه است!

نظرات 4 + ارسال نظر
بهزادمنش دوشنبه 29 فروردین 1390 ساعت 20:54

خیلی ممنون که این نکته رو یاد آوری کردین
به نظر من مدیریت زمان یک هنر است؛هرکس هنرمندتر موفق تر
موفق باشید

معصومه بهاری سه‌شنبه 30 فروردین 1390 ساعت 00:03

ممنون سارا جون
به نکته خوبی اشاره کردی. ولی متاسفانه ما بعضی وقتها خیلی الکی و بیهوده زمانمون را هدر میدیم. درست مثل وقتی پول داریم و برنامه ای براش نداریم بیهوده خرج میشه.
امیدوارم یاد بگیریم برای زمانمون چه جوری برنامه بریزیم که از دستمون نره

مرجان سالاری چهارشنبه 31 فروردین 1390 ساعت 00:18

سلام سارا جون
خیلی مطلب جالبی رو بیان کردی .
من توی وبلاگ لینک وقت چیست خانم صباغ رو از وبلاگ بازاریابی میذارم خیلی پست قشنگیه ،من که ازش واقعا استفاده کردم به همه ی دوستان پیشنهاد میکنم بخونیدش به درد شما هم می خوره .

ریحانه صباغ طبسی چهارشنبه 31 فروردین 1390 ساعت 16:47

متشکرم من هر وقت به این ۸۶۴۰۰ ثانیه فکر کردم کاری هم انجام دادم ولی مسئله همون مثالهای خوبی است که زدی ما باید بتونیم همه ی ان ویژگی ها را در خودمون پیدا کنیم تا بتونیم قدر لحظات دقیقه ها و ساعت ها و...رابدانیم و در حال زندگی کنیم.
متشکرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد