مطلبی در باب روز های انتهایی سال 1389

دوستان عزیز :

کمتر ازیک هفته به پا یان سال مانده است و چه خوب خواهد بود.لحظاتی را با خود خلوت کرده و به ارزیابی سالی که گذشت بپردازیم.در سال 1389  چه کردیم و چه نتایجی از عملکرد و تلاش های خود بدست آوردیم؟

À     آیا روز هایمان پر بارتر از روز های سالیان قبل بود؟

À     آیا کارو هنر و یا عملی را یاد گرفته ایم که به درد ؛آینده مان بخورد؟

از آنچه  بدست آورده اید یادداشت بردارید و آنچه را که  فکر  میکنید می توانستید بدست  بیاورید ا ما به خاطر کم کاری  خودتا ن کسب نکرده اید نیز بنویسید و خود را ارزیابی کنید تا بتوانید برنامه خوب و پر باری را در سال  1390 برای خود رقم بزنید..

با آرزوی سالی سر شار از مو فقیت و کامیابی و براورده شدن تمام آرزوها و امیدها و همچنین  دور ریختن کینه ها و ناراحتی ها تقویم سال 1389 را  همراه با شما به خاطر نه ( به خاطره) میسپاریم تا سال1390 را پر شور تر آغاز کنیم .

راستی یادم شد این را اضافه کنم به یاد من در زمان سال تحویل باشید همانطور که من همه شما دوستا عزیز و استاد گرانقدرمان جناب آقای قربانزاده را به خاطر ایجاد چنین جو صمیمانه یاد میکنم و برای شما ها زیبا ترین روزها هفته ها ماه ها سال ها را آرزو مندم .                 (سال نو پیشا پیش مبارک)

نظرات 5 + ارسال نظر
نیما دوشنبه 23 اسفند 1389 ساعت 19:51

سال نو بر شما هم پیشا پیش مبارک

مرجان سالاری سه‌شنبه 24 اسفند 1389 ساعت 01:07

سلام خانم صفوی
مطالب جالبی نوشتی ،این مطلبت تلنگوری بودکه بیشتر در مورد برنامه های گذشته و آینده ام فکر کنم .
درضمن من هم سال نورو پیشاپیش بهت تبریک میگم امیدوارم سال خوبی داشته باشی .

صفوی سه‌شنبه 24 اسفند 1389 ساعت 12:43

ممنون خانم سالاری و آقا نیما شما هم سال خوبی داشته باشین راستی مواظب ترقه های امشب باشین خوش بگذره.

بهزادمنش دوشنبه 1 فروردین 1390 ساعت 04:16

سلام
هر روزتان نوروز
تشکر میکنم از مطلب مفیدتون؛تلنگر خوبی بود
من که استفاده کردم امیدوارم باقی دوستان هم امتحان کنند؛بازخورد بسیار خوبی دارد.
آرامش حس زیبایست آن را تجربه کنید.

ریحانه صباغ طبسی پنج‌شنبه 11 فروردین 1390 ساعت 02:36

مرسی یه کم دیر خوندم ببخشید سفر بودم ولی ناراحت این دیرکردم نیستم وقتی می خوندم فقط لبخند رضایت زدم چون همه ی این چیز های خوبی که گفتی را دیدم و از ته دل ارزو می کنم همیشه همه ی دوستانم موفق شاد و پیروز باشند و همیشه به بهترین ها برسند که قطعا خدا برای ما اونها را می خواد و ما لایقش هستیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد